W każdym kraju pozycjonowanie wygląda nieco inaczej, co wynika z odmienności dotyczących rynku, potrzeb i preferencji konsumentów. Jeśli firma chce działać na arenie międzynarodowej, stać się konkurencyjna także za granicą, to trzeba zacząć od przeprowadzenia dokładnych badań branży.
O czym należy pamiętać w przypadku pozycjonowania UK?
Pozycjonowanie UK musi być dobrze przemyślane, żadne działania nie mogą być przypadkowe. Konkurencja na rynku brytyjskim jest spora, więc trzeba wystrzegać się błędów. Pojawia się wobec tego pytanie, jak przebić się ze swoją ofertą. Oczywiście podstawą staje się to, aby zamieszczać treści w języku swojej grupy docelowej. Content ma być po angielsku, unikalny, angażujący odbiorców, zachęcający do zapoznania się z ofertą.
Zadbać należy także o wartościowy link building dostosowany do wymagań w UK. Pamiętać należy o tym, aby dodawane na stronie treści były dostosowane do konkretnej lokalizacji. Zadbać należy nawet o takie detale jak właściwa waluta w przypadku cen produktów i kosztów dostawy. Należy dopasować się funtami. Istotna jest także właściwa strefa czasowa.
Pozycjonowanie UK musi być dostosowane do brytyjskich wymagań, nie można skupiać się na polskich użytkownikach. Niezbędne staje się oczywiście przeanalizowania trendów na rynku docelowym, określenie grupy odbiorców i przyjrzenie się działaniom konkurencji. Jest to konieczne, jeśli biznes ma zostać zauważony w Anglii i odnotowywać niemałe zyski. Bardzo ważne w przypadku pozycjonowania UK jest zoptymalizowanie strony pod kątem użytkowników i wyszukiwarki. Na witrynie muszą znajdować się poprawne adresy, dane kontaktowe.
Znaczenie ma także lokalne IP dla strony internetowej. Linki zewnętrzne również mają pochodzić z lokalnych witryn. Świetnie sprawdza się dodawanie wpisów do katalogów stron. Oczywiście wiąże się to z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów, ale inwestycja się opłaca. Należy także pamiętać o tym, że w Wielkiej Brytanii bardzo wielu użytkowników przegląda zasoby internetowe przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Strona www musi być wobec tego responsywna, właściwie się wyświetlać na smartfonach, tabletach, laptopach itd.
Usługę pozycjonowania w UK znajdziesz na https://rankarchitects.com/pl/pozycjonowanie-stron-uk/
Jak pozycjonować strony internetowe w Wielkiej Brytanii?
W przypadku pozycjonowania w UK bardzo ważne jest to, aby używać języka brytyjskiego, który różni się pod wieloma względami od języka amerykańskiego. Użytkownicy wyłapują każde niuanse. Należy zadbać o zbudowanie pozytywnego wizerunku, zaufania do marki. Bardzo dobrze odbierane są firmy dbające o ekologię. Warto wykorzystać reklamy Google Ads, aby skierować działania marketingowe do konkretnej grupy docelowej.
Można liczyć także na mierzalność efektów, łatwe zarządzanie kampaniami i kontrolowanie budżetem. Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie widoczności strony, czyli na uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Należy dobrać właściwe słowa kluczowe, najlepiej frazy z długim ogonem. Jeśli działania marketingowe będą skutecznie prowadzone, to można liczyć na uzyskanie długofalowych efektów.
Artykuł partnera
Komentarze (0)